2014. július 17., csütörtök

music is my drug | 25 dal az életedből - TAG

Mára egy TAG-gel érkezem. Imádom a zenét. Mindenhol előkapom a fülest, városban, buszon, vonaton, sétakor, itthon, még fürödni is zenére fürdök! :D Van egy alap stílusom, de nem vagyok befásult, nyitott vagyok más műfajokra is, nem ítélkezem, de a rap/hip-hop, reggae, r&b szentháromság szerintem életem végéig kísérni fognak és erre büszke is vagyok. Ezek a műfajok egymáshoz is közel állnak, hát még hozzám! :D Nap, mint nap őket hallgatva tudom a legjobban kifejezni önmagam, ez vagyok én! Olvassatok tovább és egy kicsit kukkantsatok be az én kis privát szférámba! Előre szólok, hogy lesznek olyan zenék, amik vulgáris tartalommal rendelkeznek, ez hozzám tartozik, nem vagyok egy úri picsa, szoktam csúnyán beszélni, igen, most lebuktam! :P Hangerő fel!



1. Melyik az a dal/zene ami a gyerekkorodra emlékeztet?
Szinte az egész Tüzet viszek album a Republic-tól. Egyik karácsonyra kaptam meg original magnós kazi formájában, hell yeeaah mert annyira szerettem, persze nem csak én, így a többieknek is ajándék volt! :D De egyébként ha nem a Repu, akkor ez..nem részletezném, mert vannak sebek bőven, amik sajnos kötődnek ehhez a zenéhez.


2. Melyik az a dal/zene ami az exedre emlékeztet?
Nem is tudom.. sokan ócsárolják a rap zenét, hogy mennyire tróger, meg all in day 'kurvaanyáznak' benne, mi jó abban. Igen, vannak olyan előadók, de a rap egyfajta költészet, rímek sorozata és ugyanúgy, ahogy anno Ady a versekben, a rapben is kilehet fejezni az érzéseinket, és itt most a mély érzésekre gondolok, mint például szerelem-szakítás.


3. Melyik az a dal/zene amiről a szüleid jutnak eszedbe?
Apum a legelső Paul McCartney dalról, anyum pedig erről. Ne kérdezzétek, hosszú sztori, de nyilvánvalóan Csepregi Évához van köze! :D


4. Mutass egy dalt/zenét, ami megnyugtat!
Ha már zenét hallgathatok megnyugszom! :) De ha ezt pörgetem mindig rószaszínné változik a világ és előtör belőlem a 'szerelmes akarok lenni' érzés! :) Most is, a picsába.. A hivatalos videóklippet nem engedte betenni, pedig én együtt szeretem nézni/hallgatni, de elérhetitek itt.
 

5. Melyik az a dal, ami a fejedben ragad, akárhányszor hallod?
Nálam ezek ilyen időszakos, általában rádiódalok, amiket többségében utálok, de most épp egy kivételt mutatok Nektek, mert szerintem ezt nem játssza egy rádió sem, ennek ellenére akármikor agyonra hallgatom, pattogok mint egy labda! :D Egyébként ő Bartha Ákos a.k.a. Dannona, szemrevaló srác, nemde?! :P Pár évvel ezelőtt indult az X-faktorban is, csak hát annyira 'szar' volt és underground, hogy nem illett a mainstream sablon világába, ahol senkinek sincs egyénisége, mert mindenki ugyanolyanra van kreálva a média által. Remélem a 'szar' alatt érzitek az iróniát! ;)


 6. Melyik az a dal/zene ami egy jó barátra emlékeztet?
Tigris! Gimis korszakom egyik meghatározó bandája! :D Az összes koncerten ott voltam és az első sorban csápoltam egyik legjobb barátnőmmel, igaziból csőstül mentünk, mert ott volt szinte az egész kolis lányszínt krémje! :D Gondolhatjátok, hogy nem volt élményekben hiány abban a 4 évben! :P Ajj, de visszamennék.. :D


7. Mutass egy dalt ami az előző nyárra emlékeztet!
Igazából már arra sem emlékszem tegnap milyen nap volt, de rendben, legyen. Talán ez, mert a csapból is, na jó, én is szerettem, sokáig csengőhangom volt! :D


8. Egy zene ami az első szerelmedre emlékeztet.
Nem tudom, hogy valóban szerelem volt-e, 14 éves voltam, de az biztos, hogy nagyon megfogott. Ezt pedig nagyon sokszor hallgattuk! :P


9. Egy dal, ami reményt ad.
Na, ez rengeteg van! :) Ezekkel húztam ki a többhónapos kórházi kezeléseimet! ;) Nagyon sok mindent köszönhetek a zenének egyébként.. Valószínű nem fogjátok ismerni, de DAY tavaly megjelenő albumának is szintén nagyon sokat köszönhetek!!! Nagyon motiválóak a szövegei..
 
 
 
 
Ez pedig az edzésben motivál! ;) Klippel együtt nézzétek! :))
 

10. A kedvenc bandád egyik száma?
Tigris - Sensimilia :DDD Na jó, sok kedvenc bandám van! :) De amit mindig, minden helyzetben imádok és sosem szorul háttérbe, az ez. Egyébként picit csalok, mert nem dal, hanem slam poetry, kortárs költészet. Csemegézzétek!


11. Egy zene a kedvenc filmedből?
Nagyon sok kedvenc filmem van. Az egyik az Életrevalók, de nem szeretnék most szomi zongorabetéteket hallgatni, így hát legyen ez! :) Ohh, Omarion.. ♥.♥


 12. Melyik az a dal, amit legutóbb hallgattál?
Amiket itt linkelgettem,meg is hallgattam őket! :3

13. Egy dal, ami egy olyan barátra emlékeztet, akivel már nem vagytok jóban.
Akivel már nem vagyok jóban, azok igazából nem is voltak a barátaim, ezen az elven vagyok. De mégis volt egy valaki, aki az volt, de mostmár nem..
 
 
14. Egy dal, ami a szerelmedre emlékeztet.
Nincs szerelmem! :)

15. Egy dal, amit szívesen énekelsz?
Imádok énekelni, persze csak amikor egyedül vagyok, mert amúgy szörnyű hangom van! :DDD Rihanna Rehab-ját kívülről fújom vagy bármelyik Beyonce-t! :D De most újra ez az aktuális. Igazából tavaly nyáron is szarrá hallgattam, úgy látszik ez egy ilyen nyári nóta! :D
 
 
16. Egy dal, ami megríkatott.
A vasárnapok a gyengéim, ha rossz történik velem, akkor általában az mindig a hét utolsó napja..


17. Melyik az a dal, amitől táncolni támad kedved?
Az összes Tigris zene ide sorolható, illetve a legelején linkelt Dannona! :) A reggae zenére egyből kapok! :D De amúgy aktuálisan ez!


Vagy ez! 

18. Egy dal, amit szeretsz, de ritkán hallgatod.
Ezt muszáj megnéznetek! :DDD Még most is kifolyik a könnyem a sírástól, annyira röhögök! Valamikor 6-7 évvel ezelőtt bukkantam rá az aznapi trollkodásom közben, aztán megfeledkeztem róla és elfelejtettem a címét is, utána akárhogy kerestem, nem találtam. Teljesen kétségbe voltam esve amúgy, minden bajom volt, képes voltam órákon át keresni kb. negyedévenként, majd 1,5 évvel ezelőtt végre sikerült rábukkannom! :DD A címe beleégett a retinámba, így már nem veszíthetem szem elől. Imádom, egyszerűen fantasztikus! :DDDD


19. Az első dal a zenelejátszód listájában (telefon, Ipod, mp3 lejátszó)?
Ez! ;)
 
 
20. És az utolsó?
Az uccsó pedig ez.
 
 
21. Melyik most a kedvenc dalod?
Ez a jelenlegi agyonhallgatós! ;)
 
 
 22. Egy dal, amit valaki énekelt neked.
Legjobb barátnőm mindig ezzel vidít fel! :) Persze a macskás rész a kedvencem, így ő is csak azt a verzét tolja! :P


23. Egy dal, amit ki nem állhatsz.
Be se linkelem, annyira nem szeretem. Egyébként az Eye of the Tiger a Rocky-ból. -.-' Vesszen!  
 
24. Egy dal, amire egy barátoddal táncoltatok.
Sok-sok Tigris, és mivel rengeteg hip-hop buliban voltam már, ezért azok között is akad jópár! De én inkább most az egyik szalagavatós zenémet linkelném, egy nagyon jó barátommal táncoltam rá! :)
 
 
25. Egy dal, amit egész nap tudnál hallgatni és nem unnád meg.
Újra felfedezem a régi szeretett kétezres évek zenéit! Azok voltak az igaziak!!! Ezek a mostani all in day zenéim! :)
 
 
 
 
Ennyi lett volna. Köszi, hogy velem tartottatok, jó volt ez a kis throwback! :P Ha gondoljátok ti is töltsétek ki, szerintem szuper így nosztalgiázni kicsit! :) Ismeritek valamelyik dalt? :)

8 megjegyzés:

  1. De jó, ezt lopni fogom ha nem gond?:) ebből egyedül azt ismerem amit nem szeretsz :D és még szeretem is: D bocsi: ) Amúgy igen, elég megosztó a rap, én sem kedvelem, de vannak igenis számok amik szólnak nagyon megérintő dolgokról. Ma már nem hallgatom, de a Hősök Angyal száma tetszett eddig a legjobban: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugodtan, kiváncsian várom majd a te válaszaidat is! :)) Igen, az angyal még egy elég jó szám, a mostani Hősök-et már nem szeretem.. Egyébként a Rocky-s zenét csak azért utálom, mert gimiben kosaras osztály voltunk és állandóan erre ment az edzés + tesi óra, ezért kerülöm el msszire! :D

      Törlés
  2. Hát ennél ellentétesebb zenei ízlésünk már nem is lehetne, de így szép kerek ez a világ :D A Stone Sour-t imádom, kár, hogy neked rossz emlékeid kötődnek hozzá, és bizony az Eye of the tiger-t is, ami nekem örök klasszikus :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira nem is olyan biztos! :)) Egészen 13 éves koromig nálam a csapból is Slipknot, Korn, Limp Bizkit, Linkin Park, Marily Manson..stb. szólt! :DD Voltam én metál arc is, és mai napig is tartok nosztalgia napokat, amikor csak ezek szólnak, de nem éreztem annyira magaménak, mint ezt a hip-hop-os stílust! :) Akkor volt kialakulóban a stílusom, nővérem is ezeket hallgatta, így hát én is rockosodtam, aztán elkerültem otthonról és kialakult a sajátom! :)

      Törlés
  3. hjajjjj ezek jóóóó zenék!!! A magyar rapet/hip hopot annyira nem bírom, de a többi jöhet és imádoooom! Az előző nyári zenére meg kábé bőghetnékem van, nekem is az volt az előző nyári zeném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ideig én is csak külföldieket hallgattam, nem tartottam színvonalasnak a magyar rap-et, meg igazából mikor én belecsöppentem, nem is nagyon voltak visszhangok, nem volt kiterjedve a média felület, ahol elérhetőek lettek volna, ahol meglehetett volna ismerni őket. Volt a saláta, raplife, offline meg hiphop.hu és igazából ennyi! :D Kézről kézre terjedtek a lemezek, msn-en pedig az infók, stb. :D Persze voltak alapok, mint például Sub Bass Szabi vagy az AKPH, BeatMarket, Bloose, Gőz, stb, őket hallgattam is, még mai napig is berakom, de másokkal szemben picit elfogult voltam! :D Aztán volt egy mc barátom, vele eljárogattam a fellépéseire, így megismertem egy csomó magyar mc-t/bandád, majd aranykorát élte a Youtube is, így találtam nagy kedvenceket, meg feltörekvő tehetségeket! :) Kicsit mondjuk csalós ez a lista, mert már a Hősök-et nem szeretem, divat lett és ezáltal értéktelen, de még mindig van pár számuk, ami hallgatható számomra! :)

      Törlés
  4. Ahhh,imádom,hogy kitöltötted:) Jóóóó volt hallgatni a zenéid! Imcsi! :D

    VálaszTörlés